INFORMATION QUESTIONS

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Krijg ik hetzelfde product dat ik op de foto zie?

Al onze afbeeldingen zijn voor impressie van het daadwerkelijke product wat geleverd zal worden. 

Waar kan ik mijn aankoopbon inzien?

Onder mijn account kunt u terecht bij Mijn bestellingen. Hier ziet u een opsomming van uw bestelgeschiedenis en kunt u uw facturen downloaden voor eigen administratie.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u een product wilt retourneren dient u ten alle tijden eerst contact met ons op te nemen. Die kunt u doen door het contactformulier int te vullen. Hierbij vermeld u bij reden "retour" en vermeld u bij ordernummer het bijbehorende ordernummer.

Op al onze retouren zijn de retourvoorwaarden van op toepassing.

Ga je artikelen die als "niet op voorraad" zijn aangegeven, aanvullen?

Wij leveren altijd vanuit eigen voorraad of direct vanuit fabrikant, indien een product op uitverkocht staat en u toch dit product wilt? dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen voor actuele levertijden.

DIRECT MAILEN

NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR VRAGEN